Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
Батлав: Сургалтын
Менежер:……………...........…………./ ....................... /
Дадлага
удирдсан багш:.........................................................../ .......................
/
Ээлжит хичээлийн төлөвлөгөө
Хичээл: Олон
программын орчин , Компьютерийн хэрэглээний соёл
40 минут
|
Сургууль:
|
||||||
Огноо:
|
Оюутан багшийн нэр: Б.Баярмаа
|
||||||
АНГИ:
|
Ирсэн сурагчдын тоо:
|
Ирээгүй:
|
|||||
Хичээлийн зорилт:
|
|
||||||
Хичээлийн зорилго:
|
|||||||
Сургалт явуулах хэл
|
Монгол,
англи
|
||||||
Эзэмшсэн мэдлэг, чадвар
|
|||||||
Төлөвлөлт
|
|||||||
Төлөвлөсөн
цаг
|
Багшийн
чиглүүлэх
үйл
ажиллагаа
|
Сурагчийн
мэдлэг бүтээх үйл ажиллагаа
|
Ашиглах
материалууд
|
||||
Эхлэл
|
Багш сурагчидтай мэндэлнэ.Хичээлийн бэлтгэлийг
хангуулна. Өнгөрсөн жил юу сурсан үзсэнээ бататгаж ярилцсан. Өнөөдрийн
хичээлээр олон програмтай зэрэг ажилах, компьютерийн зөв хэрэглээ гэсэн сэдвийн хүрээнд хичээл орно.
|
Сурагчид багштай мэндлээд асуусан асуултанд хариулна.
Багшид юу сурсан үзсэнээ ярилцана. Энэ жил юу үзэх
талаар товч ойлголттой болно.
|
Хэвлэж ирсэн ТӨМ сурагчдад харуулах материал
|
||||
Үндсэн хэсэг
|
Багш шинэ үгсийг дэвтэр дээр нь тэмдэглүүлэх.
Хэрэглэгдэхүүнээ сайн
бэлтгэх,идэвхтэй оролцож байгаа сурагчдыг сайшаах, идэвх тааруу байгаа
сурагчдыг олж харж идэвхжүүлэх урам өгөх.
|
Ø
Багшийн ярианд анхаарал хандуулна
Ø
Сурагч болгон шинэ үгс дэвтэртээ тэмдэглэж авна.
Ø
Багшийн өгсөн даалгаварыг гүйцэтгэнэ.
Ø Энэ
хичээлээр юу ойлгосон эсэхээ тайлбарлах
|
-Kомпьютер
-тараах материал
-бал
-дэвтэр
-проектор
-уртасгагч
-Слайд
-Видео
|
||||
Төгсгөл
|
Багш шинэ мэдлэгээ сурагчидтайгаа
Харилцан ярилцаж онолын
үүднээс тайлбарлаж үзсэн зүйлээ ярилцана. Бичлэгээ
үзээд дасгалаа ажилаад дууссан бол багшийн Gmail хаягруу
явуулна.
|
Багштайгаа харилцан ярилцаж шинээр олсон мэдлэгээ бусадтай
хуваалцах. Хийсэн дасгал даалгавараа багшийн Gmail хаягруу
явуулах.
|
-Компьютер
-проектор
-слайд
-Smart Board
|
||||
Гэрийн
даалгавар
|
Асуулт даалгаварт сайн хийсэн идэвхтэй оролцсон хүүхдүүдэд
дүн тавьж үнэлэх.Өнөөдрийн үзсэн хичээлээ бататгаж гэртээ очиж дахин судлах.
Багшийн өгсөн гэрийн даалгавар тэмдэглэж авах.
|
||||||
Дүгнэлт үнэлгээ
Хичээлийн ямар хоёр хэсэг хамгийн амжилттай болсон бэ (сургах,
сурах үйл ажиллагааг хамтад нь авч үзнэ үү)?
1:
2:
Хичээлийн ямар хоёр хэсгийг сайжруулах байсан бэ (багшлах,
суралцах хоёрыг авч үзнэ үү)?
1:
2:
Би энэ хичээлээс тухайн ангийн эсвэл сурагчдын талаар
юу сурав, түүнийгээ дараагийн хичээлд хэрхэн хэрэглэх вэ?
|
|||||||